eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProponowane zmiany(antyaborcyjne) w konstytucji, a prawa obywatela za granica › Re: Proponowane zmiany(antyaborcyjne) w konstytucji, a prawa obywatela za granica
  • Data: 2007-03-28 09:29:08
    Temat: Re: Proponowane zmiany(antyaborcyjne) w konstytucji, a prawa obywatela za granica
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Memph napisał(a):

    > Moze pytania jest troche naciagane, ale zastanawia mnie to czy
    > obywatel polski moglby legalnie dokonac aborcji poza granicami naszego
    > kraju po ewentualnej zmianie w konstutucji. Oczywiscie w kraju w ktorym
    > aborcja bylaby dozwolona.

    Zasadniczo tak. Podobnie, jak np. możesz pojechac do Hiszpanii, poznać
    jakaś fajną 13-latkę i - jak jest chętna - podzielić się z nią odrobiną
    przyjemności ;) a w Polsce mogą Ci skoczyć (chyba, że przywieziesz
    zdjęcia ;) )

    > Czy IV RP moglaby ingerowac w zycie swoich obywateli, az tak daleko?

    Chyba żeby zakwalifikowali to jako działania przeciwko istotnym polskim
    interesom gospodarczym ;)

    Albo uznaliby, że uniknięcie niechcianego dziecka to osiągnięcie
    korzyści majątkowej na terenie RP ;->