  • Data: 2009-08-25 20:03:56
    Temat: Re: Propagowanie dewiacji !
    Od: "Idiom" <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W naszej szerokosci geograficznej mamy pewne standardy dotyczace zdrowego
    > odzywiania sie. Optymalna dieta to odpowiednia ilosc weglowodanow, miesa,
    > warzyw itp.
    > To, ze toleruje wegetarian czy wegan znaczy dokladnie tyle, ze nie mam
    > ochoty, by do nich strzelano, czy tez na sile pasiono ich miesem. Niech
    > sobie jedza co chca i jak chca. Ale nie chcialbym, zeby np. robili wode z
    > mozgu mojemu dziecku, przez co bedzie sie ono nieodpowiednio odzywiac. Z
    > homoseksualizmem jest podobnie.

    Jeżeli preferencje seksualne to dla Ciebie tyle co preferencje żywieniowe,
    które bywają mało stabilne, to najawyraźniej sam u siebie zauważasz pociąg do
    facetów. I dlatego wydaje Ci się, że mógłbyś dać się namówić na seks z innym
    panem :D

    Ale nie martw się - Kinsey twierdził, że zaledwie 1/10 populacji jest w 100%
    heteroseksualna. 1/10 - w 100% homoseksualna, a pozostałe 80% - w różnym
    stopniu biseksualna, tylko często nie chce tego przyznać nawet przed samym
    sobą. Twoje obawy związane z propagandą i porównanie preferencji seksualnych
    do preferencji żywieniowych jest dobitnym dowodem, że miałeś epizod/epizody z
    przedstawicielem swojej płci albo zdajesz sobie sprawę z tego, że taki epizod
    jest możliwy.

    pozdrawiam :)

    Monika