  • Data: 2009-08-25 20:13:01
    Temat: Re: Propagowanie dewiacji !
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Idiom" <i...@v...pl> napisał w wiadomości
    > sobą. Twoje obawy związane z propagandą i porównanie preferencji
    > seksualnych
    > do preferencji żywieniowych jest dobitnym dowodem, że miałeś
    > epizod/epizody z
    > przedstawicielem swojej płci albo zdajesz sobie sprawę z tego, że taki
    > epizod
    > jest możliwy.

    Jak moglas zauwazyc, ja nie walcze ze zjawiskiem kontaktow z osobnikami
    wlasnej plci wogole. Co do swojej orientacji nie bede sie na tym forum
    wypowiadal :)

    Za cos nienormalnego, jako sprzecznego z biologia, uwazam typowy
    homoseksualizm polegajacy na obojetnosci seksualnej wobec plci przeciwnej .
    Poza tym za cos nienormalnego uwazam zrownanie zwiazku homo- ze zwiazkiem
    hetero - zwlaszcza w kwestii przyznawania prawa do wychowywania
    przysposobionych dzieci.

    Po prostu - wolnoc homku w swoim domku, ale nie wstydzmy sie przyznawac, ze
    to cos nienormalnego.

    Pozdrawiam
    SDD