eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoa w Sejmie sie dzieje › Re: Propaganda wojenna w historii i dziś (Izrael v. Hamas) [Ile jest prawdy w propagandzie wojennej?]
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Propaganda wojenna w historii i dziś (Izrael v. Hamas) [Ile jest prawdy
    w propagandzie wojennej?]
    Date: Thu, 21 Dec 2023 11:19:48 +0100
    <8wuw0jwo4j5s$.6f97p7k28j4j$.dlg@40tude.net>
    <B6rfN.10380$RCGb.1420@fx10.ams1>
    <ulmhsh$8sb$3$RTomasik@news.chmurka.net> <a...@w...eu>
    <ilx0wq7lo0sn.1t5lc3ys252km$.dlg@40tude.net>
    <ulqa6s$rb8$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <110i7ffi6z81w$.1brrax31gv1vu$.dlg@40tude.net>
    <ulsv09$4v0$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <1r3awttb03yjj$.1ok15d0dsrrjd$.dlg@40tude.net>
    <ulv4jc$k2g$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <p4thsbvuj1b4$.d0zpxup2maqs$.dlg@40tude.net>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > No faktycznie, Żydzi z getta rutynowo atakowali rakietami Niemców. Od czasu
    > do czasu mordowali również cywilów i porywali zakładników.
    >
    > Polecam lekturę:
    > https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/zbiorowe
    -gwa%C5%82ty-i-okaleczanie-kobiet-ujawniono-nowe-fak
    ty-ws-zbrodni-hamasu/ar-AA1jVdgi

    > "Widziałam, jak Palestyńczycy gwałcili ją i później po prostu przekazywali
    > następnemu w mundurze. Żyła, kiedy ją zgwałcili. Stała na nogach i
    > krwawiła. Pociągnął ją za włosy. Miała długie, brązowe włosy. Strzelił jej
    > w głowę podczas gwałcenia, nawet nie podniósł spodni. Przecięli jej pierś i
    > bawili się nią"

    Może to prawda a może "tylko" propaganda wojenna według światowych
    tradycji. [Patrz wyrzucanie noworodków z inkubatorów w Kuwejcie przez
    Saddamitów]. Nienawidzisz Ukraińców z miejsca jak HGW kto napisze jak
    Polaków na Wołyniu mordowali z dołączonym zdjęciem "zakrwawionej
    siekiery ilustracyjnej"? AFAIR było jak jedna z ocalałych z Holocaustu
    mówiła jak polscy _żołnierze_ pomagali Niemcom Żydów zaganiać - świadek
    pokazowy a że wiek świadka mógł "zamglić" dokładność? Komu to w Izraelu
    przeszkadzało?

    Wiec może na grupie prawo wytęż swój mały rozumek i wskaż co sprawia że
    według ciebie to nie zasadniczo propaganda wojenna (Izraela) z
    wybielaniem siebie po linii "a bo oni są gorsi++". Jakby Izrael miał
    dużo przeciw "naciąganiu" szczególnie nie przez osoby oficjalne to byłby
    duży cud. Ile jest prawdy w propagandzie wojennej? Przeważnie (choćby)
    trochę jest.

    A jak chcesz jeszcze inaczej: Noc Kryształowa nie miała być odpowiedzią
    na zabójstwo niemieckiego/nazistowskiego dyplomaty przez żydowskiego
    *terrorystę* ? Jak się odpowiednio "barwie" opisze zamach to co
    niemcom/nazistom miało być wolno?

    --
    A. Filip