eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPromocja w markecie i brak przestrzegania jejRe: Promocja w markecie i brak przestrzegania jej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Promocja w markecie i brak przestrzegania jej
    Date: Fri, 28 Jan 2011 10:39:56 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 13
    Message-ID: <ihu2tf$coe$2@news.onet.pl>
    References: <2...@n...onet.pl>
    <ihslvr$a2l$1@news.dialog.net.pl> <ihu24b$9rr$3@news.onet.pl>
    <ihu29d$9co$1@news.onet.pl> <ihu2lc$cha$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: public-gprs83812.centertel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1296207601 13070 91.94.200.246 (28 Jan 2011 09:40:01 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 28 Jan 2011 09:40:01 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    In-Reply-To: <ihu2lc$cha$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:667113
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-01-28 10:35, Przemysław Adam Śmiejek pisze:
    > W dniu 28.01.2011 10:29, Liwiusz pisze:
    >> To znaczy, że nie zarabia na takim towarze, a ma go w takiej cenie tylko
    >> dlatego, aby przyciągnąć klienta i aby kupił wówczas również coś innego.
    >
    > A takie limitowanie jest zgodne z prawem?

    Nie chce mi się teraz szukać i myśleć, ale "w ciemno" obstawiam, że tak.
    W końcu nawet kody PKD/EKD rozróżniają sprzedaż detaliczną i hurtową
    czegoś-tam.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1