    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prokuratura i stawiane zarzutów.
    Date: Sun, 25 Mar 2018 07:31:23 +0200
    <p8vg9k$qr5$1@node1.news.atman.pl> <Z5QsC.106732$TP2.22194@fx01.am4>
    <p90puk$68g$1@node1.news.atman.pl> <XFatC.231694$a15.54810@fx22.am4>
    <p93dpi$uhs$3@node2.news.atman.pl> <XndtC.138701$kF1.15056@fx41.am4>
    <p93opq$12c$3@node2.news.atman.pl> <p93q6a$12c$4@node2.news.atman.pl>
    <5ab572e4$0$676$65785112@news.neostrada.pl>
    <p95tps$vmk$8@node1.news.atman.pl>
    <epyijfde4xx2$.1moarkvlzkb38.dlg@40tude.net>
    <p965vk$vmk$9@node1.news.atman.pl>
    <1...@4...net>

    W dniu 24.03.2018 o 22:24, J.F. pisze:

    > Ale smierc tez byla.

    No i? Codziennie umierają ludzie. Na ogół ich rodzice nie są sprawcami.

    > Hm, jak czlowiek jest pijany, to sie okazuje, ze jest obowiazek, choc
    > za cholere nie wiem na jakiej podstawie.

    To szukaj;)

    > I co - dziecko zeszlo w tym czasie ?

    Na to wygląda - choć mogło zejść wcześniej w czasie jazdy. Dalej nijak
    nie ma tu spowodowania śmierci - ludzie czasem po prostu umierają -
    dzieci też (nawet częściej).

    > Mam samochod. Wiem jak w srodku jest goraco.

    Na jesieni?

    > Tam czesto jest daszek. No i okna mozna otworzyc.

    Czyli jesteś winny spowodowania śmierci dzieci.

    > Ano, smierc naturalna, ale:
    > -po to jest instytucja oskarzycieli posilkowych,
    > -w ogole nie postawi zarzutow ? Czy zalatwi znecanie dobrowolnie, bez
    > rozprawy, publicznej ?

    W akcie oskarżenia jest... przekroczenie uprawnień

    Shrek