  • Data: 2018-03-20 09:04:18
    Temat: Re: Projektor (było: Abonament RTV i zmiana mieszkania)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czemu? zależy od mieszkania, u mnie wręcz idealnie było, dlatego
    > wybrałem okno, a nie którąś ze ścian (co byłoby tańsze, bo wtedy
    > malujesz na odpowiedni kolor i tyle). Ja podobnie jak przedpiszca, czas
    > na oglądanie mam zazwyczaj wieczorami i polowanie na film w tv mnie
    > zdenerwowało, więc zawszeć można sobie kupić, albo skorzystać z jakiegoś
    > VOD-a, włączasz i sobie oglądasz odpoczywając właśnie....

    No właśnie - do tego rozkładane fotele, barek, winko, zapauzować i do
    toalety się udać...

    IMHO znacznie lepiej niż na telewizorze. Czego najlepswzym dowodem jest
    to, że ze znajomymi seriale oglądaliśmy właśnie u mnie, a nie na 50
    calowej plaźmie u kolegi.

    Wadą projektora nie są wszytkie omówione to "wady" bo to są w zasadzie
    ficzery;) Tylko gówniany kontrast w porównaniu z nawet słabym
    telewizorem. A zaletą jest między innymi to, że można oficjalnie
    kurwizji nie wspierac. Choć jak widać cześć partyjnych traktuje to jako
    wałek - bo przecież oni tak to napisali, żeby w zasadzie każdy płacił, a
    tu się chuje uchylają:P Kodi sobie na malince zainastalują i cwaniaczą.

    Shrek