eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProjekt ustawy o ujawnieniu pochodzenia narodowościowego osób pełniących funkcje publiczne › Re: Projekt ustawy o ujawnieniu pochodzenia narodowościowego osó
    From: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Projekt ustawy o ujawnieniu pochodzenia narodowościowego osó
    Date: Thu, 11 Jan 2007 15:03:56 +0100

    Patrze, patrze a tu boukun porozsypywal nastepujace haczki:
    > Tożsamości swoich rodziców nikt nie może zakłamać. Należy tylko
    > ustalić reguły i tego sie trzymać.
    > Skąd taki rasizm u ciebie?
    Mysle ze to nie jest rasizm. To byla nieskuteczna proba uzmyslowienia
    takim imbecylom jak Ty ze znalezienia prawdziwego Polaka jest bardzo
    trudne, mozna nawet zaryzykowac twierdzenie, ze niemozliwe. Ile ludzi,
    tyle definicji. Dla jednego prawdziwym Polakiem bedzie tylko katolik,
    dla innego bedzie to osoba urodzona na terenie RP, dla kolejnego bedzie
    to osoba, ktorej rodzina od trzeciego pokolenia mieszkala w granicach
    obecnej RP jeszcze dla innego zaden przodek od piatego pokolenia nie
    mogl sluzyc w wojsku innego panstwa, dla nastepnego tylko ten, ktorego
    nazwisko konczy sie na 'ski/cki' itp.
    Tak w ogole... kilkakrotnie pisalem do tej Twojej smiesznej partyjki
    zeby sie jakos ustosunkowali do Twoich glupot i notorycznego spamowania
    newsow - brak cywilnej odwagi kogokolwiek zeby odpowiedziec na moje
    maile i napisac czemu toleruja w swoich szeregach kretyna nieumiejacego
    korzystac z newsow, ktory na dodatek troluje. Ciekawe czemu mnie to nie
    dziwi... :/
    --
    badzio