eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProjekt ustawy o ujawnieniu pochodzenia narodowościowego osób pełniących funkcje publiczne › Re: Projekt ustawy o ujawnieniu pochodzenia narodowościowego osó
  • Data: 2007-01-12 19:03:08
    Temat: Re: Projekt ustawy o ujawnieniu pochodzenia narodowościowego osó
    Od: " jb" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    boukun <b...@n...pl> napisał(a):

    > To=BFsamo=B6ci swoich rodzic=F3w nikt nie mo=BFe zak=B3ama=E6. Nale=BFy tyl=
    > ko
    > ustali=E6 regu=B3y i tego sie trzyma=E6.
    > Sk=B1d taki rasizm u ciebie?
    >
    > boukun

    Nie spełniasz definicji "Polaka narodowości polskiej" wg art. 3 własnej
    ustawy. Twoja matka nie żyła przez cały czas jako rodowita Polka. Sam masz
    świadomość, że jesteś "poczęty nie tylko z polskich przodków" - w końcu matka
    opowiadała ci o twoim dziadku zdrajcy polskiego narodu niewiadomego
    pochodzenia etnicznego, nie?.

    Gdyby twoja ustawa została uchwalona, i ja stanąłbym na straży jej
    przestrzegania - miałbyś przejebane, kacapie...