  • Data: 2005-08-24 15:37:52
    Temat: Re: Programy z gazet
    Od: "Jakub" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    "rezist.com" <s...@p...com> wrote in message
    news:dehfcm$sgn$5@sparrow.axelspringer.com.pl...

    > Przeciez masz wyraznie napisane ze jest to program z licencja
    > do uzytku komercyjnego.

    Ale mógł się źle wyrazić. Mogła to także gazeta źle sformułować.

    A tak na prawdę było by to bardzo żadkie aby licencja pozwalała na
    korzystanie z produktu za darmo do celów komercyjnych. Prawie wszystkie
    takie licencje ( na starsze wersje) pozwalają na instalowanie pełenego
    produktu w domowym zaciszu.