  • Data: 2008-03-19 22:58:57
    Temat: Re: Program prawniczy
    Od: Roman Rumpel <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Heming pisze:
    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > LEX POLONICA ONLINE. Mam (tzn. kancelaria, w ktorej pracuje ma) i polecam!
    > Bez zadnych durnych kluczy, blokowania IP, etc. Po prostu wpisujesz login,
    > haslo i pracujesz.

    Dokładnie tak
    Lex Polonica daje Ci zarówno możliwość instalowania na komputerze, jak i
    (alternatywnie) dostępu on-line. Dostęp z dowolnego komputera, o ile
    podasz prawidłowy login i hasło, Ograniczeniem jest tylko, jaki limit
    wykupisz, tzn ile osób naraz może być zalogowanych. Korzystamy już dwa
    lata z wersji LPM i nie narzekamy.