  • Data: 2005-07-04 20:00:29
    Temat: Re: Program komputerowy
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Kira <c...@-...pl> niebacznie popelnil
    news:dabtu3$g7m$1@inews.gazeta.pl:

    > No dobra, to doprecyzuje: jestem informatyk. Nie widze
    > najmniejszego powodu, dla ktorego mialabym nie moc zajsc
    > z tej okazji w ciaze ;-)

    Jak to onegdaj na prnh pisywało,
    a i w pewnej sygnaturce się znalazło:

    Twój zawód implikuje szanse na powyzsze zdarzenie pomijalne,
    a nawet oscylujące [;)] wokół zera ;)

    PS. To tylko dla efektu, znam dwie napradę ładne informatyczki.
    Ale się Robertowi faux pas walnęło, oj będzie miał.

    PS2. A może Ty znasz różnicę w nagłówkach plików doc made by MS i OO?
    MID: <da9dl1$43i$1@inews.gazeta.pl>

    --
    pozdro
    poreba