  • Data: 2005-07-03 22:51:41
    Temat: Re: Program komputerowy
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > W sprawnościówce? Ta sprawnościówka to jakiś tam test. Bodaj Kramer'a
    > sie nazywa, ale nie wiem, czy to oficjalna, czy slangowa nazwa ani jak
    > się to pisze. Wynik testu zależy nie tylko od płci, ale wieku. Zresztą

    Kobiety ogólnie mają bardziej ulgowo. Zwłaszcza w tym kretyńskim rzucie
    piłką lekarską...

    > ta sparwnościówka, to temat na osobną dyskusję, bo moim zdaniem akurat
    > średnio pasuje do potzreb. Ale nie znam się na tym.

    Zwłaszcza patrząc na coniektórych starszych stażem policjantów ;->

    > Bez kobiet było by w Policji źle. Przydają się bardzo. Ale jest tez i
    > całą masa innych kłopotów z nimi. Jak to z kobietami. :-)

    Podobnie z komputerowcami ;-)

    A wiadomo - prawdziwy 'geek' kondycję będzie miał raczej średnią ;)

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)