  • Data: 2005-07-01 22:41:07
    Temat: Re: Program komputerowy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "telimena" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:Zkjxe.132$4U5.53@trndny03...

    > A dlatego ze Konwencja dotyczy FINDAMENTALNYCH praw (tak ma w nazwie)
    > Mir domowy gwarantuje tez konstytucja.
    > Jest to siwetosc dla urzednikow.
    >
    > Czyli nalezy domniemywac ze mir domowy jest nadrzedny wobec ciekawosci
    > przedstawiciela M$ i mundurowego burka prowadzonego na smyczy.

    W sumie to jakby Ci przyznać racje, to po domach mogli byśmy się
    mordować i gwałcić. Na tym mordowaniu mi jakoś nie zależy. nigdy takich
    zapędów nie miałem. Ale gwałt? A policja by grzecznie pod oknem czekała
    w obawie, by nasz mir domowy nie został naruszony. Nie wiem co pijesz,
    ale przestać choć na chwilę :-)

    > Obecnosc przestawiciela M$ nie jest niezbedna dla dzialania
    > demokratycznego spoleczenstwa.

    Nie wiem jak dla demokratycznego społeczeństwa, bo to dość spora grupa
    osób i być może znajdzie się w niej kilku specjalistów od
    oprogramowania. Ale dla policjantów mających zamiar zabezpieczyć
    komputery, to są przydatni do tego stopnia, że aż niezbędni.

    Przy okazji zdradze Ci tajemnicę. Przedstawiciele M$ nie jeżdżą na
    przeszukania. :-)

    > Starczy?

    Przyznam, że nie przekonałeś mnie. Ale możesz próbować jutro.

    > Konwencja dalej obowiazuje i nie ma tam wyjatkow dla przestawicieli
    BSA

    Też tak uważam. I co dalej?

    > Nie. Moga wziac fachowcow na etat. Nie sa to jakies waskie
    specjalizacje.

    Teoretycznie masz racje. Niby można na etat. Tylko po co?

    > Do seksji potrzebna jest wiedza fachowa. Wlozenie skanujacej dyskietki
    > do komputera nie jest zadnym cudem. To moga robic pracownicy policji.

    Nooo! Jak do komputera włożysz dyskietkę, to możesz się z takim dowodem
    przed sądem wypchać. Wysoki Sądzie! To ONI to wszystko wgrali w mój
    komputer. Aaa! że z małej dyskieti? Panowie, to M$. Oni mają hiper
    technologie kosmiczne. W główce od szpilku zmieszcza system, i pakiet
    Office.

    Widzisz, to nie takie proste.

    > Owi "biegli" sa akwizytorami M$

    Założysz się, że nie?

    > Nie sa niezbedni do funkcjonowania demokratycznego panstwa.

    Na to już odpowiedziałem wyżej. Powtarzasz się.

    > Takie trudne jest znalezienie komputerowca na etat policji?

    Za mało płacą.