eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProgram do sprawdzenia kompa pod wzgledem nielegalnych programow itp. › Re: Program do sprawdzenia kompa pod wzgledem nielegalnych programow itp.
  • Data: 2005-06-03 16:43:27
    Temat: Re: Program do sprawdzenia kompa pod wzgledem nielegalnych programow itp.
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek23 wrote:
    > Chodzilo mi raczej o program ktory sprawdzi wszystkie apikacje zainstalowane
    > w kompie i powie czy ktoras jest nie legalna, no bo policja chyba jakos tak
    > to robi a nie po sztuce sprawdza?

    A jak wyobrażasz sobie sprawdzanie, cyz oplikacja jest legalna, czy nie?
    Skanujesz fakture zakupu, hologram z opakowania, czy naklejkę na komputerze?
    Microsoft na swej stronie ma program, który zrobi ci listę
    oprogramowania zainstalowanego na tym komputerze, a czy jakiś program
    jest legalny czy nie, to już sobie sam musisz odpowiedzieć.