eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProg zwalniajacy (lezacy policjant) - przepisyRe: Prog zwalniajacy (lezacy policjant) - przepisy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prog zwalniajacy (lezacy policjant) - przepisy
    Date: Mon, 19 Nov 2007 22:27:07 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 10
    Message-ID: <fhsvdp$g4t$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <fhrnrk$eq5$1@atlantis.news.tpi.pl> <fhsp8d$qq5$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <fhst1t$b1t$2@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: bpu115.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1195507961 16541 83.29.62.115 (19 Nov 2007 21:32:41 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 19 Nov 2007 21:32:41 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:498501
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:fhst1t$b1t$2@inews.gazeta.pl...
    >> Ponieważ nie znalazłem nigdzie osobnego unormowania dla progów
    >> zwalniających, to uważam, że wysokość progu nie może być wyższa, niż
    > A co z DMC + bujnięcia na sprężynach i amorach ? :)

    Stad tam jest ograniczenie prędkości. Co do zasady, w wypadku uszkodzenia
    pojazdu przejeżdżającego z dozwoloną prędkością za szkody odpowiada
    zarządca drogi.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1