  • Data: 2007-08-17 12:20:24
    Temat: Re: Prog 5 %
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Ludek Vasta w <news:fa2egg$g7s$1@news.onet.pl>:

    > Witam,

    > mam takie czysto teoretyczne pytanie w zwiazku z mozliwymi wyborami do
    > Sejmu. Zalozmy hipotetyczna sytuacje, ze zadna partia nie przekroczylaby
    > piecioprocentowego progu. Czy polskie prawo potrafi sobie poradzic z
    > taka sytuacja? Czy Sejm moglby w ogole dzialac?

    Art. 98.
    Sejm i Senat są wybierane na czteroletnie kadencje. Kadencje Sejmu i Senatu
    rozpoczynają się z dniem zebrania się Sejmu na pierwsze posiedzenie i trwają
    ^^^^^^^
    do dnia poprzedzającego dzień zebrania się Sejmu następnej kadencji.

    Czyli maja jeszcze trochę czasu, nawet gdyby sie samorozwiązali i
    odpowiednie progi w wyborach nie zostały przekroczone

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]