  • Data: 2007-09-07 22:54:50
    Temat: Re: Problemy ze zleceniodawca podczas wykonwania dzela.
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Kasio wrote:

    > Przyklad.
    > Umowa:
    > Wykonac dom funkcjonalny.

    przepraszam projekt czy dom ?

    > Kwota 100000pln, slownie mowi co mniej wiecej i jak.
    > Postawilismy stan surowy zamkniety, a teraz wydziwia.

    a jednak dom.
    To gdzie jest zatwierdzony projekt, bo domów ot tak z dolotu się nie buduje.

    > Jesli podsuniemy aneks to cena bedzie wyzsza ale wtedy zacznie wymyslac
    > rozne
    > nowe rzeczy do aneksu.

    to nie podpisuje aneksu i nie rób tego czego w umowie nie ma.
    A jak bedzie chciał nowe rzeczy, to mu powiedz, że i owszem ale w nowym
    aneksie i za nową cenę.

    > Jesli nie podpisze aneksu, co rozumiec przez \'dom funkcjonalny".

    to co uzgodniliście w umowie pod tytułem dom funkcjonalny i wg projektu
    przez niego wczesniej zatwierdzonego.