  • Data: 2010-06-26 10:21:47
    Temat: Re: Problemy ze spadkiem :(
    Od: Jan <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kam pisze:

    > jakim znów orzeczeniem???
    Sorry, że nie doprecyzowałem - orzeczenia dzielą się na wyroki (także
    nakazy zapłaty), postanowienia i uchwały. W tym wypadku chodzi o
    postanowienie o nabyciu spadku

    > zadysponowanie udziałem w spadku to coś innego niż zadysponowanie
    > udziałem w przedmiocie należącym do spadku
    > na pierwsze żadna zgoda nie jest potrzebna
    >
    > KG
    Nie napisałem, że udziałem w spadku. Z kontekstu można było
    wywnioskować, że chodzi o konkretny przedmiot - środki na koncie. Wybacz
    brak precyzji.