eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblemy z odstąpieniem od umowy Net24. › Re: Problemy z odstąpieniem od umowy Net24.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Michał Trych" <gg:2200099@mail.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problemy z odstąpieniem od umowy Net24.
    Date: Wed, 9 Jul 2008 12:55:55 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 38
    Message-ID: <g525fr$sdk$1@news.onet.pl>
    References: <g4vmus$qgd$1@news.lublin.pl> <48736eab$1@news.home.net.pl>
    <g50k7e$j9t$1@news.onet.pl> <48746a3b$1@news.home.net.pl>
    <g51rfj$ftr$1@news.lublin.pl> <g520f8$dd9$1@news.onet.pl>
    <g521op$ftr$2@news.lublin.pl> <g522gh$5dr$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello084010129102.chello.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1215600955 29108 84.10.129.102 (9 Jul 2008 10:55:55 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 9 Jul 2008 10:55:55 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    X-Sender: Y5ZCB4lBO1yRbK23QbY4PT8sqj2ThTBo
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:542768
    [ ukryj nagłówki ]

    >> Może tego nie wiesz ale dla takich osób kontakt z konsultantem, wybranie
    >> właściwych opcji w automacie etc to sprawy nie do przeskoczenia. A jak
    >> ktoś wspomniał - prawo jest po stronie Netii w takich sprawach - zatem
    >> nie obyło by sie bez wizyty komornika w domu takiej osoby.
    >> Pieprzyć taką firme! Ja już mam jej odpowiedni obraz i nigdy więcej...


    W zasadzie masz racje, ale tylko w zasadzie:)
    Sprobuj normalnie cos wyjasnic u operatora telefonii komorkowej, albo w
    tepsie, gdzie baranow do infolinii ( nie ublizajac nikomu, bo pewnie nie
    wszyscy sa tacy jak mnie sie udaje dodzwonic:) ) to lapia chyba z ulicy i
    sadzaja przed komputerem.

    Znajomy majac neostrade, zrezygnowal bo sie umowa skonczyla i podpisal
    nowa - nie przedluzyl, tylko podpisal nowa:) po DWOCH miesiacach dzwoni do
    mnie ze cos mu nie dziala, zeby zerknac na urzadzenia. Po sprawdzeniu itp,
    telefonie do tepsy, okazalo sie ze odcieli mu dostep do sieci, bo przeciez
    zrezygnowal z umowy, a o nowej nikt nic nie wie:) trzeba bylo jechac z
    papierami itp, udowodnic, ze jednak juz dwa miesiace kasuja za nowa usluge
    itp...

    Norma u nas... sprobuj przeniesc numer w tepsie... nie ma warunkow
    technicznych- chcesz nowy, nie ma problemu:)

    W komorkach - cos zalatwisz jak jestes klient biznesowy... dopoki nie mialem
    telefonu na firme, ale prywatnie, jak cos mi nie pasowalo, to musialem w
    koncu napisac, ze nie zaplace f-ry do poki ktos nie zadzwoni do mnie. Po
    kilku dniach, dzwoni Pani i w 3 minuty rozmowy przeprosila i stwierdzila, ze
    faktycznie mam racje, oczywiscie wczesniej pisalem 3 pisma z wyjasnieniem i
    oczywiscie nic to nie dalo.

    Na firme - mowie ze mi to nie pasuje, bo mialo byc inaczej, Pan przeprasza,
    oddzwania za godzine, albo na drugi dzien i mowi ze wyjasnione itp... tylko
    nie kazdy moze byc firma:)

    pozdrawiam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1