    From: "Michał Trych" <gg:2200099@mail.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problemy z odstąpieniem od umowy Net24.
    Date: Wed, 9 Jul 2008 11:30:16 +0200

    > Wczoraj załatwiłem sprawę z konsultantką, a dzisiaj zadzwoniłem dodatkowo
    > do osoby zarządzającej obsługa klienta w Netii - przeprosiła mnie i
    > zapewniła, że już wszystko sprawdziła i rezygnacja (ta z dobrym podpisem)
    > jest na odpowiedniej drodze do działu rozwiązywania umów...
    > Do 30 dni powinienem dostać korekty do faktur jakie mi wysłali oraz
    > pisemne przeprosiny. Zobaczymy - spisałem imiona i nazwizka tych osób aby
    > się powoływać w razie kolejnych problemów ze strony Netii.

    U mnie bylo dokladnie tak samo, kobitka zadzwonila na dwa dni przed koncem,
    bo tak sie z nia umowilem tydzien wczesniej.
    Z umowy jednak zrezygnowalem - tez faxem, tez dzwonilem, zapisalem kiedy i z
    kim rozmawialem.
    Tez dostalem f-re na normalna kwote, po jednym telefonie, za tydzien
    dostalem korekte i po sprawie.
    Sadze ze nie chca ludzi naciagac, tylko maja za duzo na glowie i lekki
    burdel:) tepsa im dala w kosc na poczatku, pewnie teraz jest podobnie z
    dzierzawa linii.
    Pozdrawiam
    Michał