    From: "K.K." <z...@h...oraz.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problemy z odstąpieniem od umowy Net24.
    Date: Wed, 9 Jul 2008 09:35:15 +0200

    > Konsultant Netii polecił mi taką metodę (czyli pisemne wypowiedzenie
    > dostarczone faksem, za potwierdzeniem odbioru).

    Czy masz na to niepodważalny dowód?

    > Tyle, że metoda ustna na potwierdzenie otrzymania faksu to za mało jak
    > widać.

    Odkrywcze, trochę późno.

    > To ja byłem użytkownikiem usługi Net24- mama stała się jedynie
    > figurantem na umowie (ze względu na umowę z TPSA).

    Wobec prawa to twoja mama jest stroną umowy, a ty i inne osoby
    korzystające już nie. Nie masz prawa wypowiedzieć umowy mamy jak i umowy
    najmu lokalu zawartej przez sąsiada, choćbyś w tym lokalu przebywał
    częściej niż sąsiad. To są ogólne zasady i...........

    > Raczej kto je pamięta przez okrągły rok - ja nie mam głowy na taki
    > śmietnik...

    i te zasady powinny być oczywiste nawet bez czytania umów.

    > Pzdr, OMSON
    > P.S. Po raz kolejny sprawa wydawało by się załatwiona - odnaleźli w
    > trudzie i znoju odpowiedni faks i kolejny raz miła pani konsultant
    > obiecała skierować sprawę do działu zajmującego się umowami - podobnie
    > było kilka tygodni temu... Jedni nie potrafili odnaleźć właściwego
    > faksu - innym się udawało, kiedy interesant okazywał się wystarczająco
    > zdesperowany aby nalegać na poszukiwania...
    > NETIA NO MORE!!

    Wszędzie jest tak samo. Także Netia musi mieć podkładkę by przyjąć
    dyspozycję klienta. Musi mieć szansę obrony na wypadek gdyby klientowi coś
    odbiło i dlatego faks jest tyle warty co każdy inny śmieć, o ile umowa nie
    stanowi inaczej.