    From: OMSON <o...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problemy z odstąpieniem od umowy Net24.
    Date: Tue, 08 Jul 2008 22:48:08 +0200

    K.K. pisze:

    > jej takim samym podpisem. Wątpię by w umowie uwzględniono faks, pocztę
    > butelkową czy inne wynalazki.
    Konsultant Netii polecił mi taką metodę (czyli pisemne wypowiedzenie
    dostarczone faksem, za potwierdzeniem odbioru).
    Tyle, że metoda ustna na potwierdzenie otrzymania faksu to za mało jak
    widać.

    > Mają swoje metody na ściągnięcie. Po ich stronie jest także prawo, gdyż
    > twoja mama nie zrobiła nic by skutecznie wypowiedzieć umowę.
    To ja byłem użytkownikiem usługi Net24- mama stała się jedynie
    figurantem na umowie (ze względu na umowę z TPSA).

    > Kto czyta umowy? Jest takich sporo i dlatego ciągle mają takie same
    > problemy.
    Raczej kto je pamięta przez okrągły rok - ja nie mam głowy na taki
    śmietnik...

    Pzdr, OMSON

    P.S. Po raz kolejny sprawa wydawało by się załatwiona - odnaleźli w
    trudzie i znoju odpowiedni faks i kolejny raz miła pani konsultant
    obiecała skierować sprawę do działu zajmującego się umowami - podobnie
    było kilka tygodni temu... Jedni nie potrafili odnaleźć właściwego faksu
    - innym się udawało, kiedy interesant okazywał się wystarczająco
    zdesperowany aby nalegać na poszukiwania...
    NETIA NO MORE!!