    From: Krzysiek <Krzysiek@_to_nie.ten.adres>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problemy z mbankiem - dwukrotnie naliczone transakcje.
    Date: Tue, 27 Apr 2010 11:34:25 +0200

    > Zglosznie na policjęi dalszy tok prawny.
    > I tu dochodzimy do sedna wprowadzenia PINu... "odpowiedzialność" banku.

    Dzięki za odpowiedź. MBank jak już wspomniałem przesłał mi kopie
    transakcji kartowych, więc rozumiem że próbują się wypiąć, ponieważ mają
    czarno na białym. Nie mniej nawet na logikę - transakcje są zawarte w
    chwilę po sobie, więc musiałbym dokonać bardzo podobnych zakupów w tym
    samym czasie różniących się minimalnymi kwotami. Nie wiem co jest na
    dodatkowych paragonach zakupu, ponieważ oczywiście po prostu ich nie
    otrzymałem.
    Kwoty nie są wielkie - po kilkadziesiąt PLN. Czy jest sens coś z tym
    zrobić, czy odpuścić? Wiem, że to moja kasa co mnie wkurza, ale czy jest
    sens pójścia z tym na policję, da to jakiś efekt?