eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblemy z gwarancją sprzętu zakupionej na Allegro. › Re: Problemy z gwarancją sprzętu zakupionej na Allegro.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.internetia.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!
    not-for-mail
    From: "50+8" <r...@m...or>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problemy z gwarancją sprzętu zakupionej na Allegro.
    Date: Sun, 10 Dec 2006 23:28:25 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 23
    Message-ID: <eli1nd$int$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <elf6hq$mvm$1@polsl.pl> <elfa21$2a8h$2@sparrow.axelspringer.com.pl>
    <elfakf$odo$1@polsl.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.116.110.185
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1165789743 19197 217.116.110.185 (10 Dec 2006 22:29:03
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 10 Dec 2006 22:29:03 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2962
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:432307
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Jakub Kuźma" <a...@...stop.ce> napisał w wiadomości
    news:elfakf$odo$1@polsl.pl...
    > Jest 1.70 UMS, próbowałem konwersji na 1.70 MTP - dzieje się to samo. Od
    > samego początku zastanawiało mnie dlaczego sprzęt po odpięciu od kompa nie
    > daje się włączyć, trzeba wyjąć i włożyć baterię - wtedy zaczyna działać.
    > Przed chwilą dzwoniłem do gościa. Gwarancja wygląda tak, że odsyła sprzęt
    > do USA, jego kumpel go reklamuje i odsyła do Polski. Powiedział, że
    > "postara" się załatwić to w 3 tygodnie :-). Najlepsze jest to, że
    > napisałem mu kilka dni po otrzymaniu sprzętu o tym, że się wiesza.
    > Próbowałem właśnie z firmware'm, myślałem nawet, że to wina baterii
    > (Ni-MH). Gość mi odpisuje teraz, że jakbym odesłał sprzęt od razu to bym
    > nie płacił za wysyłkę :/. Ja chciałem spróbować wszelkich możliwych
    > sposobów, żeby nie robić problemów i nie dać zarobić niepotrzebnie Poczcie
    > Polskiej a gość bezczelnie pisze, że "trzeba było od razu go wysłać".
    > Dlaczego nie napisał tego od razu? Oszust na każdym kroku :-/.

    Chyba słusznie zrobiłeś, bo przecież gdyby się okazało, że to chwilowy
    wyskok tego urządzenia, to nie dość, że nie miałbyś go kilka tygodni to
    jeszcze pewnie okazało by się, że sprawny.

    SOTB


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1