eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblemy z UM przy sprzedazy dzialki - matactwa urzednicze. › Re: Problemy z UM przy sprzedazy dzialki - matactwa urzednicze.
  • Data: 2009-11-21 18:01:41
    Temat: Re: Problemy z UM przy sprzedazy dzialki - matactwa urzednicze.
    Od: "pjk" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > A mógłbyś trochę popróbować takiego gdybania? POwiedzmy, że chodzi nie o
    > kilka milionów tylko o 200-300 tys... bo o tyle chodzi w mojej, nieco
    > podobnej sprawie. Mam pas większej nieruchomosci zablokowany MPZP pod drogę.
    > Wkrótce w związku z podziałem tej nieruchomości zostanie wytyczona działka
    > drogowa która na mocy art. 98 ustawy o nieruchomosciach przejdzie na
    > własnośc państwa (gminy). I ta właśnie gmina mnie mówi to samo co
    > przedmówcy: nie mamy pieniedzy na wykup, droga nie wiadomo kiedy będzie
    > wybudowana, trzeba czekać... Naprawdę nie ma żadnego przepisu mówiącego, ze
> [...]

    art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

    polecam lekturę postu z października, tytuł był mniej więcej "wykup działki pod
    drogę miejską" lub podobny.

    Treść pierwszego postu jest niezrozumiała - kto w końcu sprzedaje, a kto kupuje?
    bo raz czytam, że jest jakaś "decyzja" o zgodzie na sprzedaż, raz czytam, że
    "urząd nie chce kupić" ...
    tekst mało dokładny, więc na razie nie odpowiadam.

    pozdrawiam.