  • Data: 2006-11-05 22:53:58
    Temat: Re: Problem ze spadkiem
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "Bane" <A...@g...com> wrote in message
    news:1162765320.256534.255360@i42g2000cwa.googlegrou
    ps.com...

    > Widzę tu dwa spadkobrania, bo jeśli dobrze zrozumiałam, to długi
    > pozostawił po
    > sobie wujek a nie babcia. Jedno po matce wujka i Twojej mamy (udziały w
    > mieszkaniu). I tu nie ma komplikacji. Drugie - po zmarłym wujku. Czyli
    > udział
    > w spadku po babci oraz 40 tys. długu. Jeśli dzieci odrzuciły spadek, to
    > dziedziczą następni w kolejce (oczywiście pasywa i aktywa).

    czyli moja mama moze przyjac po babce a po wujku odrzucic ?
    bo jesli wujek umarl zamin sprawa spadkowa babci zostala zalozona (
    jeszcze jej nie bylo ) to znaczyze nie dostal spadku po babce bo nie
    zdarzyl
    czyli :
    spadek po babce - cale mieszkanie
    spadek po wujku - dlugi ( ktorych mozna nie przyjac? )

    ale spadek po babce dla mamy to nie było całe mieszkanie tylko cześć.
    Jak odrzyci spadek po wujką to niestety razem z cześcią mieszkania, które
    należało się wujkowi.
    I teraz gdzieś mi kołatają po głowie przepisy kiedy spadku odrzucić nie
    można.