  • Data: 2005-06-10 17:11:28
    Temat: Re: Problem z zamawiającym dzieło
    Od: Paweł Nowacki <b...@f...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzięki za rady, ale ja chcę definitywnie rozwiązać problem, a nie go
    > zaogniać. Liczyłem na jakieś porady, jak wygląda moja sytuacja od strony
    > prawnej i co powinienem w niej zrobić. Jeżeli więc jesteście w stanie takich
    > udzielić, byłbym bardzo wdzięczny.

    serwer klienta

    mv -R serwer.klienta.pl/* twoj.serwer.pl/*

    <?php
    Header("Location: http://twoj.serwer.pl");
    exit();
    ?>

    i pismo oficjalne do Klienta, ze w dniu w zwiazku z .... zabrales swoej
    dzielo pod adres i jezeli nie .... to Ty usuniesz to dzielo.

    --
    Pawel Nowacki (b...@f...eu.org - Subject: "NETGROUPS")
    tel. +48 600 100 825, icq# 32149351