    From: "Easy" <e...@m...nospam.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z zalaniem.
    Date: Wed, 13 May 2009 10:48:35 +0200

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:gud2he$q0o$1@inews.gazeta.pl...
    SzalonyKapelusznik pisze:

    > Pismo informacyjne. Skoro nie da sie dojsc czyja wina to trzeba rozkuc
    > caly pion od parteru po ostatnie pietro. I to w trybie natychmiastowym
    > zeby zlikwidowac zagrozenie. U mnie zadzialalo. Po zalewaniu co dwa
    > tygodnie nie mialem zalania przez 5 lat.

    Ale Spółdzielnia nie da Ci pozwolenia na kucie pionów. Takie sprawy
    załatwia się w Spółdzielni Mieszkaniowej. Nie można robić takich rzeczy
    bez zgody Spółdzielni, zresztą Spółdzielnia powinna przysłać fachowców od
    tej roboty.
    Najpierw wzywa się komisję ze Spółdzielni, pokaże co i jak i inspektorzy
    napiszą protokół i podejmą dalsze kroki.
    Można obciążyc kosztami winowajcę zalewania jeśli to nie rura w stropie
    (ma podobno ubezpieczenie), ale wnioskuje o tym Administracja.

    moze ja jestem mentalna blondynka, ale zrozumiałam to tak, ze Kapelusznik
    wystosował pisno. NIc wiecej. sama tresc pisma zadzialała na lokatorów tak,
    ze usterka została usunieta...

    E.