  • Data: 2009-05-12 20:05:34
    Temat: Re: Problem z zalaniem.
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Maj, 21:22, s...@p...onet.pl wrote:

    > Czy jakoś zmienia sprawę fakt, że mieszkanie sąsiada jest ubezpieczone?
    > Czy wtedy mam sądzić się z jego ubezpieczycielem? Zdaje się, że to właśnie ta
    > firma ubezpieczeniowa namieszała mu w głowie, bo pierwotnie uznał swoją winę i
    > obiecywał naprawę tylko, że chciał to zrobić w ramach ubezpieczenia.
    > Będę wdzięczny za każdą poradę!
    > Pozdrawiam.
    >
    > --

    Pierwszym problemem jest to ze brak ubezpieczenia u poszkodowanego.
    Dwa sąsiad nie zgadza sie na rozkuwanie sciany? Nie ma problemu.
    Sciana i tak bedzie rozkuta zlacze wykoanne na nowo a wszystko na jego
    wlasny koszt. I tego musi byc swiadomy. Dlatego najlepiej przedstawic
    mu fakt ze lepiej zrobic to teraz po dobroci z malo inwazyjnym i
    kosztwonym podejsciem niz potem targac sie po sadach i ponosic
    zdecydowanie wieksze koszta. Nalezy go takze uswiadomic ze jego
    ubezpieczalnia zostawi go najprawdopodobniej na lodzie jesli dojdzie
    do zalozenia sprawy w sadzie.

    Nalezy skierowac pismo do sasiada, spoldzielni oraz sasiadow z gory z
    informacja ze prawdopodobnie pion jest zle wykonany i beda rozkuwane
    sciany u kazdego oraz wymineiany pion czyli brak wody na dwa tygodnie.
    W moim przypadku zalatwilo do sprawe w ciagu 3 dni.

    No i radze sie ubezpieczyc.