    From: <d...@N...poczta.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z zakupem w Geancie
    Date: Wed, 7 Aug 2002 00:52:27 +0000 (UTC)

    Powiedziales, studenciku, co wiedziales a teraz ja dokoncze ten Wersal bo
    zaczynasz mnie juz irytowac glupawymi komentarzami. Jak pozyjesz tyle co ja
    to moze zrozumiesz wlasna pustke umyslowa. To, ze wydaje ci sie ze studiujesz
    prawo nie oznacza ze jestes czlowiekiem. Te komentarze odnosnie jezyka,
    pseudo-blyskotliwe docinki i ciete cytaty to wiesz mozesz sobie w nos wlozyc
    bo ja nie takich twardzieli zjadalem w zyciu jednym klapnieciem. Ciekaw
    jestem jaki bylbys madry w rozmowie na zywo, a nie schowany za swoim biurkiem
    i roztaczajacy zapach madrosci na cala grupe.

    Jak dla mnie to jestes jedynie mlodym synkiem, glupim jeszcze i
    niedoswiadczonym. Mam nadzieje, ze zycie nauczy cie wiecej pokory i dystansu.
    Mowie to z perspektywy calej serii twoich bredni tutaj, gdzie ani razu nie
    poradziles niczego a jedynie zlosliwie docinales i to bez sensu i bez podstaw
    broniac zajadle chorej psychicznie kobiety ktora postanowila obrocic moj
    problem w zart. Szkoda ze nie widzisz mojej skrzynki do ktorej juz NORMALNI
    ludzie dawno przeslali komentarze i tam tez toczy sie dalsza rozmowa. A ty
    jestes zwyklym wirtualnym kozakiem, proznym i glupim jak wielu ludzi naokolo.
    Jedyne co cie cieszy to bicie piany.

    Wciaz podtrzymuje - czy znasz jakis jezyk na tyle zeby sie tym pochwalic? Bo
    mnie sie zdaje ze unikanie odpowiedzi najlepiej swiadczy o faktach. Ale nie
    przeszkadza ci to poddawac moich kwalifikacji w watpliwosc i to
    bezpodstawnie, kolejny przyklad glupoty i pychy.

    Nie pouczaj mnie jak sie zachowywac na grupie bo osoby ktore zachowaly sie
    normalnie tak tez zostaly potraktowane. Pomijajac fakt, ze z Sieci korzystam
    z pewnoscia troche dluzej od ciebie. A cholota klapiaca paszcza taka ja ty
    nie powinna sie spodziewac Wersalu po mnie bo i w imie czego. I wsadz sobie w
    ucho swoja Netykiete - dales juz popis jej znajomosci. Pomijajac ze pisales
    nie na temat to jeszcze cynicznie i zlosliwie. To jest ta TWOJA Netykieta
    wlasnie? Prowokowanie nazywasz netykieta? Bezczelny typie.

    A skrot EOT to ja znam od 20 lat chlopie, czyli wtedy kiedy sikales w majty
    jeszcze. Wiec daruj sobie kolejny glupawy komentarz. W kapciach moglbym cie
    zjesc na argumenty. Taki z ciebie prawnik jak ze mnie chinski cesarz. Nic
    dziwnego ze polskie sadownictwo jest w takim stanie w jakim jest. Skoro
    przyszli prawnicy wykazuja sie taka ignorancja. Jakie masz pochodzenie?
    Bo mnie cos mowi ze robotniczo-chlopskie. Studia w miescie, co?