    From: Kira <c...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z windykatorami
    Date: Mon, 07 Mar 2005 18:12:14 +0100

    Re to: news.tpi.pl [Mon, 7 Mar 2005 17:34:08 +0100]:

    > na poczatek jesli masz jakas kopie swoje pseudopodpisu
    > to na policje i zglos przestepstwo !!

    Nie mam, ksera w domu nie posiadam. Ale owszem, zamierzam
    je sobie zrobic u nich, bo przejsc sie i tak bede musiala.

    > pewnie jakis durny kanar z brakiem karku sobie wymyslil
    > sposob na przedsiebiorczosc

    Kanar jak kanar, bardziej mi smierdzi sama ta firma, ale
    nie bede tu rzucac roznych takich poki cos sie jednak
    nie zacznie wyjasniac.

    Kira