  • Data: 2005-11-07 08:31:59
    Temat: Re: Problem z uzywanym sprzetem.
    Od: mf <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

    Kupiłem go w sklepie internetowym, nie na aukcji. Za 2000zł ciężko jest
    kupić coś markowego i dobrego, ale to jest mylny trop, bo mając 2000
    kupiłbym za 2000 a nie za 1500, choc i tak byście powiedzieli ze za 2500
    sa fajne itp. Notebook jest w faktycznie idealnym stanie, zero zadrapań,
    pęknięć ale matryca jest uszkodzona. Rozmawiałem ze sprzedającym i
    powiedział ze jak chce miec idealna matryce to albo mam sobie kupi
    cnowego albo doplacic 300 zł do nowej matrycy. Twierdzi ze informował
    mnie o "drobych" sladach uzywania. To jakby ktos kupil samochód z
    drobnymi sladami z pekniętą szybą, spalonym sprzęłem i łysymi oponami.
    Kupowanie w internecie ma ten minus, ze towaru nie widzimy i mozemy
    tylko domyslac sie jego stanu na podstawie fotki podobnego egzemplarza i
    zapewnień sprzedawcy.
    Jeśli dziś nie otrzymam konkretnej odpowiedzi udam sie najpier do
    miejskiego rzecznika praw konkumenta aby on pierwszy podjął się mediacji
    w tej sprawie. Jest takie cuś koło mnie więc spróbuje.