eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z uruchomieniem usługi a zerwanie umowy?Re: Problem z uruchomieniem usługi a zerwanie umowy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    news-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newsh
    osting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news
    .neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 22 May 2012 21:39:23 +0200
    From: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:12.0) Gecko/20120428
    Thunderbird/12.0.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z uruchomieniem usługi a zerwanie umowy?
    References: <4fbb94e9$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    <jpgk42$1gk$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <jpgk42$1gk$1@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 48
    Message-ID: <4fbbea3b$0$1313$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.1.242.125
    X-Trace: 1337715259 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1313 83.1.242.125:49202
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:704035
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-05-22 19:57, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "Skorupa" <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com> napisał w
    > wiadomości news:4fbb94e9$0$1226$65785112@news.neostrada.pl...
    >> Witam
    >>
    >> W marcu próbowałem uruchomić przez MiBOA pakiet 100 SMS w umowie na 6
    >> m-cy w sieci T-Mobile. Niestety usługa nie została uruchomiona a konto
    >> się zawiesiło i nie dało się dokonywać żadnych zmian. Po kilku
    >> telefonach do nich w tej sprawie nadal był problem z usługą, w końcu w
    >> kwietniu napisałem pismo reklamacyjne. Na które otrzymałem odpowiedź.
    >> Usługa została uruchomiona dopiero 09.05.2012 czyli po ponad miesiącu
    >> od próby aktywacji
    >>
    >> Z powyższego rodzi się moje pytanie. Czy niemożność uruchomienia
    >> usługi dodatkowej przez ponad miesiąc (zagwarantowanej w regulaminie)
    >> może być podstawą do wypowiedzenia umowy z winy operatora? T-Mobile
    >> twierdzi że nie i przy zerwaniu umowy grożą karą umowną.
    >
    > Jakbyś wypowiedział, zanim uruchomili, to podstawa byłaby. Jakbyś się
    > uparł, że 6 miesięcy liczy się od umowy, a nie od uruchomienia, to tez
    > bym przyznał racje. Nawet widzę możliwość dochodzenia odszkodowania za
    > straty spowodowane opóźnieniem usługi - jeśli je udokumentujesz. Ale
    > czemu uruchomienie obsługi miałoby być podstawą do zerwania umowy, to
    > tego już nie wiem.


    Pismo o treści:

    W drugiej połowie marca próbowałem aktywować pakiet 100 SMSów/MMSów na
    każdy cykl rozliczeniowy w umowie terminowej na 6 miesięcy za pomocą
    MIBOA. Niestety usługa nie została uruchomiona do dnia dzisiejszego. Po
    rozpoczęciu nowego cyklu rozliczeniowego kontaktowałem się kilkukrotnie
    w tej sprawie z Biurem Obsługi. Raz zapewniono mnie, że usługa zaraz
    zostanie uruchomiona, kolejny raz, że sprawa została zgłoszona do działu
    technicznego i wtedy próbowałem zgłosić oficjalną reklamację, która nie
    została przyjęta. Zadzwoniłem po raz kolejny kilka dni temu. Okazało
    się, że usługa nie została uruchomiona, w zamian zaproponowano mi
    jednorazowy pakiet 40 minut wymienny na 160 smsów. Również podczas tej
    rozmowy próbowałem zgłosić oficjalną reklamację. Dziś okazało się, że
    również ten pakiet nie został uruchomiony a reklamacja nie została przyjęta.
    W związku z brakiem możliwości uruchomienia zamawianej przeze mnie
    usługi przez okres miesiąca, oraz opieszałością konsulatów chcę
    wypowiedzieć umowę z winy Operatora z zachowaniem numeru.

    zostało wysłane przed uruchomieniem usługi. Dopiero po tym usługa
    została uruchomiona. W piśmie wyraźnie zawarta jest moja wola
    wypowiedzenia. Niestety otrzymałem odpowiedź iż niema możliwości
    wypowiedzenia umowy z winy operatora

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1