  • Data: 2002-03-20 20:27:17
    Temat: Re: Problem z pocztą - zwrot pieniędzy
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 20 Mar 2002, Adrian Wojtalczyk wrote:

    > Byłbym bardzo wdzięczny, gdyby ktoś udzielił mi informacji, czy firma może
    > ten dług rozłożyć jej na raty, czy też musi ona go spłacić jednorazowo do
    > końca m-ca, w którym się pomyliła.

    Takie rzeczy powinien uściślać zakładowy regulamin pracy. Można też
    zawrzeć ugodę przed sądem pracy, określającą np. procent wynagrodzenia
    który będzie każdomiesięcznie potrącany na poczet odszkodowania - w
    szczególności jeśli suma odszkodowania ma zostać ustalona poniżej maksimum
    (3 razy średnia wynagrodzenie z dnia wyrządzenia szkody).

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)