  • Data: 2003-07-30 08:33:29
    Temat: Re: Problem z odzyskaniem należności z faktury
    Od: "Slaski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Bruno" <a...@i...pl> wrote in message
    news:bg6knb$lcs$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Witam i dzieki za odpowiedx.
    > Termin: 31 lipca, płatne na konto bankowe : )
    > Ale pieniądze tam nie trafią z tego co wprosyt i bezczelnie powiedział mi
    > czlowiek. Jak najbaradziej zgadzam sie z Twoim ostatnim zdaniem, bo w
    całej
    > sprawie nie chodzi tyle o pieniądze ile o ludzkie chamstwo...
    > Z tego co jednak czytam na grupie i na priv. wygląda na to, że owa
    podpisana
    > faktura to klucz do tego by moc dochdozić wierzytelności nawet sądownie.
    > pozytywne jeśli tak jest.
    > Pozdrawiamn

    Z tego co sie orientuje, mozesz zlozyc wniosek o postepowanie komornicze do
    sadu gospodarczego. Z tym ze tu jest kruczek bo mozesz to zrobic w dwoch
    miejscach (nie jestem pewny) tam gdzie masz zalozona DG lub tam gdzie masz
    bank (czy jakos tak). Wiem ze np w Lodzi takie postepowanie trwa dosc
    szybko, ok 2 mies ;)
    Ja bym skurw.... nie odpuscil i scigal go sadownie. Poczekasz moze 3 mies
    ale bedzie ci musial zaplacic i to z odsetkami.
    Pozdro