  • Data: 2003-07-29 20:16:05
    Temat: Re: Problem z odzyskaniem należności z faktury
    Od: "Bruno" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mało danych:
    > -jaki termin płatności jest na fakturze? Jeśli "zapłacono gotówką" to
    > leżysz. Wydałeś mu fakturę gotówkową i w ten sposób przyjąłeś całe
    > pieniądze.
    > Tak właśnie postepują niektóre bydlęta czujące się na tyle silnie, że nie
    > obawiają się lania po pysku.

    Witam i dzieki za odpowiedx.
    Termin: 31 lipca, płatne na konto bankowe : )
    Ale pieniądze tam nie trafią z tego co wprosyt i bezczelnie powiedział mi
    czlowiek. Jak najbaradziej zgadzam sie z Twoim ostatnim zdaniem, bo w całej
    sprawie nie chodzi tyle o pieniądze ile o ludzkie chamstwo...
    Z tego co jednak czytam na grupie i na priv. wygląda na to, że owa podpisana
    faktura to klucz do tego by moc dochdozić wierzytelności nawet sądownie. To
    pozytywne jeśli tak jest.
    Pozdrawiamn