    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z odzyskaniem kaucji za wynajem
    Date: Fri, 08 Feb 2008 19:59:33 -0600

    Piotr L wrote:

    > Nawet jeśli obgadywanie potwierdzą pozostali lokatorzy i jeśli mam
    > nagranie na którym mówi, że ja to sobie chyba czasem popijam?

    od jednego nagrania żaden sąd nikogo nie skaże.
    co do lokatorów to nie byłbym taki pewnien że cokolwiek zeznają. Nie
    licz na nich.

    > Chodzi Ci o ten miesięczny czynsz?
    > To niestety nie. Zdaje się, że tylko w umowie najmu napisałem, że cena
    > to 600 zł. Ale oczywiście płaciłem jej regularnie na początku
    > miesiąca.

    A jak babka powie, że jej za ostatni miesiąc nie zapłaciłeś to co jej
    zrobisz?

    Na tym papierze ostatnim co podpisywaliście coś jest wspomniane ze
    jesteście rozliczeni?

    > Na i chyba rzadko się zdarza aby najemca brał za każdą wpłatę czynszu
    > pokwitowanie...?

    no i bardzo niedobrze.