  • Data: 2002-10-06 09:09:57
    Temat: Re: Problem z gazownikiem samochodowym!!!!
    Od: "laik523" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    No ... na przepisy prawa to nie masz się co powoływać. Nie wiem jakie jest
    Twoje auto - stare, nowe, wtrysk, gaźnik itp. Bywa tak, że nie da się
    wyregulować gazu jak ktoś coś grzebał w silniku lub jest źle wyregulowany
    (układ konwencjonalnej benzyny).
    Moja rada: naucz sie sam regulacji mieszalnika (i ustawiania programowania
    sterownika jeżeli masz programowalny przez PC) i rób próby w trasie. W
    warsztacie Ci moga ustawić parametry statyczne a jak mniemam gaśnie Ci przy
    nagłej redukcji obrotów lub przy zrzucaniu na luz przy rozgrzanym silniku.
    A tak nawiasem to producenci aut nie polecaja zrzucania na luz w czasie
    jazdy.