    From: "Aga K R" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z firmą dostarczającą internet..
    Date: Wed, 10 Mar 2010 18:17:08 +0100

    Mam taki problem. Związku z tym, że jestem niepełnosprawny i pracuję
    przez Internet potrzebuję znacznie szybszego łącza, ale niestety, mój
    dostawca Internetu, firma nPlay (www.nplay.eu) poinformował mnie, iż
    maksymalna przepustowość łącza w moim rejonie to 2Mb w dzień, 4Mb w
    nocy - dla mnie to znacznie za mało do wykonywania sprawnej pracy,
    więc postanowiłem rozwiązać umowę z firmą nPlay na podstawie awarii,
    która miała miejsce w dniach 10-15 luty br. Co w moim przypadku jest
    nie dopuszczalne, lecz okazuje się, że rozwiązanie umowy jest
    niemożliwe, nie wiem czemu, uważam, że jeśli klient nie jest
    zadowolony z świadczonych usług powinien mieć prawo do rozwiązania
    umowy bez konsekwencji finansowych.

    Co by Państwo zrobili na moim miejscu?

    To niestety masz pecha, nie uda Ci się rozwiązać umowę i wojowanie skonczy
    się w sądzie,
    na pewno mają umowę z kancelarią, która sciga niepłacących klientów i takich
    co chcą rozwiązać przed czasem
    umowę.

    możesz wojować znam przypadek z autopsji, 2 lata wojował klient i wtopił,
    walka o 200zł skończyła się na kosztach
    za biegłych sądowych i kilka tys zapłacił na koniec

    swoją drogą łącze 2Mb jest łączem szybkim i nie wyobrażam sobie
    że mogłobybyć do czegoś niewystarczająće, no chyba że do sciąania filmów
    Blue Ray