-
1. Data: 2010-02-24 12:37:52
Temat: Problem z firmą dostarczającą internet..
Od: "l...@g...com" <l...@g...com>
Witam,
Mam taki problem. Związku z tym, że jestem niepełnosprawny i pracuję
przez Internet potrzebuję znacznie szybszego łącza, ale niestety, mój
dostawca Internetu, firma nPlay (www.nplay.eu) poinformował mnie, iż
maksymalna przepustowość łącza w moim rejonie to 2Mb w dzień, 4Mb w
nocy - dla mnie to znacznie za mało do wykonywania sprawnej pracy,
więc postanowiłem rozwiązać umowę z firmą nPlay na podstawie awarii,
która miała miejsce w dniach 10-15 luty br. Co w moim przypadku jest
nie dopuszczalne, lecz okazuje się, że rozwiązanie umowy jest
niemożliwe, nie wiem czemu, uważam, że jeśli klient nie jest
zadowolony z świadczonych usług powinien mieć prawo do rozwiązania
umowy bez konsekwencji finansowych.
Co by Państwo zrobili na moim miejscu?
Pozdrawiam
Łukasz Czerwiński
-
2. Data: 2010-02-24 12:38:11
Temat: Re: Problem z firmą dostarczającą internet..
Od: "szerszen" <s...@t...pl>
Użytkownik <l...@g...com> napisał w wiadomości
news:afa0881e-e0ae-4f5d-87f3-862bac3148e5@y17g2000yq
d.googlegroups.com...
> Co by Państwo zrobili na moim miejscu?
na poczatek przeczytali umowe, tam powinienes znalezc odpowiedzi na swoje
watpliwosci, a przynajmniej na ich czesc
-
3. Data: 2010-02-24 12:44:00
Temat: Re: Problem z firmą dostarczającą internet..
Od: spp <s...@o...pl>
W dniu 2010-02-24 13:37, l...@g...com pisze:
> ... uważam, że jeśli klient nie jest
> zadowolony z świadczonych usług powinien mieć prawo do rozwiązania
> umowy bez konsekwencji finansowych.
A jakie prawa powinna mieć firma niezadowolona z klienta?
--
spp
-
4. Data: 2010-02-24 13:26:04
Temat: Re: Problem z firmą dostarczającą internet..
Od: "SDD" <s...@t...pl>
Użytkownik <l...@g...com> napisał w wiadomości
news:afa0881e-e0ae-4f5d-87f3-862bac3148e5@y17g2000yq
d.googlegroups.com...
>dostawca Internetu, firma nPlay (www.nplay.eu) poinformował mnie, iż
>maksymalna przepustowość łącza w moim rejonie to 2Mb w dzień, 4Mb w
>nocy - dla mnie to znacznie za mało do wykonywania sprawnej pracy,
A jak podpisywales umowe, to bylo na niej ze ma byc ile? 100 Gb?
>uważam, że jeśli klient nie jest
>zadowolony z świadczonych usług powinien mieć prawo do rozwiązania
>umowy bez konsekwencji finansowych.
Skoro tak uwzasz, to skontaktuj sie z parlamentarzystami, aby uchwalili taka
ustawe.
Poki co Twoje "uwazanie" nie stanowi w RP prawa.
Pozdrawiam
SDD
-
5. Data: 2010-02-24 13:35:39
Temat: Re: Problem z firmą dostarczającą internet..
Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>
On 24 Lut, 13:37, "l...@g...com" <l...@g...com> wrote:
Co w moim przypadku jest
> nie dopuszczalne, lecz okazuje się, że rozwiązanie umowy jest
> niemożliwe, nie wiem czemu, uważam, że jeśli klient nie jest
> zadowolony z świadczonych usług powinien mieć prawo do rozwiązania
> umowy bez konsekwencji finansowych.
>
> Co by Państwo zrobili na moim miejscu?
>
> Pozdrawiam
> Łukasz Czerwiński
Przeczytali umowe. Powinies sie doweidziec z niej czemu nie mozesz
rozwiazac umowy z tego powodu.
-
6. Data: 2010-02-24 13:42:58
Temat: Re: Problem z firmą dostarczającą internet..
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
l...@g...com pisze:
> dostawca Internetu, firma nPlay (www.nplay.eu) poinformował mnie, iż
> maksymalna przepustowość łącza w moim rejonie to 2Mb w dzień, 4Mb w
> nocy - dla mnie to znacznie za mało do wykonywania sprawnej pracy,
LOL
To czym się zajmujesz? Ściąganiem filmów BlueRay ;->
> więc postanowiłem rozwiązać umowę z firmą nPlay na podstawie awarii,
> która miała miejsce w dniach 10-15 luty br. Co w moim przypadku jest
> nie dopuszczalne, lecz okazuje się, że rozwiązanie umowy jest
"Niedopuszczalne" pisze się razem.
> niemożliwe, nie wiem czemu, uważam, że jeśli klient nie jest
> zadowolony z świadczonych usług powinien mieć prawo do rozwiązania
> umowy bez konsekwencji finansowych.
Zdecyduj się: chcesz umowę rozwiązać z powodu "wolnego" (ROTFL) łącza,
czy też z powodu awarii, która została już naprawiona?
-
7. Data: 2010-02-24 14:01:57
Temat: Re: Problem z firmą dostarczającą internet..
Od: "l...@g...com" <l...@g...com>
On 24 Lut, 13:38, "szerszen" <s...@t...pl> wrote:
> Użytkownik <l...@g...com> napisał w
wiadomościnews:afa0881e-e0ae-4f5d-87f3-862bac3148e5@
y17g2000yqd.googlegroups.com...
>
> > Co by Państwo zrobili na moim miejscu?
>
> na poczatek przeczytali umowe, tam powinienes znalezc odpowiedzi na swoje
> watpliwosci, a przynajmniej na ich czesc
Przeczytałem. W mojej umowie znalazłem paragraf, który wyraźnie mówi,
że jeśli przez 5 dni w ciągu roku klient nie będzie miał dostępu do
internetu, to ma prawo do rozwiązania umowy. Co najciekawsze
przeczytałem też umowę/regulamin, który można pobrać ze strony nPlay,
i tam takiego paragrafu już nie ma...
Pozdrawiam
Łukasz Czerwiński - www.lukasz-design.pl
-
8. Data: 2010-02-24 14:05:26
Temat: Re: Problem z firmą dostarczającą internet..
Od: "pmlb" <p...@d...com>
"spp" <s...@o...pl> wrote in message news:hm36ue$aqf$1@news.onet.pl...
>W dniu 2010-02-24 13:37, l...@g...com pisze:
>
>> ... uważam, że jeśli klient nie jest
>> zadowolony z świadczonych usług powinien mieć prawo do rozwiązania
>> umowy bez konsekwencji finansowych.
>
>
> A jakie prawa powinna mieć firma niezadowolona z klienta?
Zakonczyc dzialanosc, ma takie prawo.
-
9. Data: 2010-02-24 14:08:06
Temat: Re: Problem z firmą dostarczającą internet..
Od: "pmlb" <p...@d...com>
"SDD" <s...@t...pl> wrote in message
news:hm39ej$jue$1@news.onet.pl...
>
> Użytkownik <l...@g...com> napisał w wiadomości
> news:afa0881e-e0ae-4f5d-87f3-862bac3148e5@y17g2000yq
d.googlegroups.com...
>
>>dostawca Internetu, firma nPlay (www.nplay.eu) poinformował mnie, iż
>>maksymalna przepustowość łącza w moim rejonie to 2Mb w dzień, 4Mb w
>>nocy - dla mnie to znacznie za mało do wykonywania sprawnej pracy,
>
> A jak podpisywales umowe, to bylo na niej ze ma byc ile? 100 Gb?
>
>
>>uważam, że jeśli klient nie jest
>>zadowolony z świadczonych usług powinien mieć prawo do rozwiązania
>>umowy bez konsekwencji finansowych.
>
>
> Skoro tak uwzasz, to skontaktuj sie z parlamentarzystami, aby uchwalili
> taka ustawe.
> Poki co Twoje "uwazanie" nie stanowi w RP prawa.
A jak jest niezgodne z umowa?
Poza tym, mogl zostac wprowadzony w blad. Znam podbny przypadek, gdzie osoba
dala sie namowic na jakies lacze z internetowym telefonem i TV. Okazuje sie,
ze telefon internetowy nie dziala i tv tez, i ze sa to problemy w tym
konretnym rejonie...
Ale na usluge namaiali sowicie. Zapewniali, ze to i tamto, hohoho...
to jest uczciwe?
-
10. Data: 2010-02-24 14:23:07
Temat: Re: Problem z firmą dostarczającą internet..
Od: "szerszen" <s...@t...pl>
Użytkownik <l...@g...com> napisał w wiadomości
news:787cc563-c2fd-460d-ac54-e8f2771885a5@v25g2000yq
k.googlegroups.com...
> Przeczytałem. W mojej umowie znalazłem paragraf, który wyraźnie mówi,
> że jeśli przez 5 dni w ciągu roku klient nie będzie miał dostępu do
> nternetu, to ma prawo do rozwiązania umowy.
no wiec jesli masz tam taki paragraf i rzeczywiscie nie miales dostepu przez
tyle czasu, ale ciaglego dostepu, to piszesz rozwiazanie umowy z podaniem
konkretnego punktu i czekasz co dalej