    From: Maverick <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z byłym (obecnym) pracodawcą
    Date: Wed, 02 Apr 2008 13:47:45 +0200

    a...@g...SKASUJ-TO.pl wrote:
    > Witajcie,
    > proszę Was o radę. 31 marca tego roku dostałem wypowiedzenie umowy o pracę z
    > przyczyn leżących po stronie zakładu pracy (likwidacja stanowiska).
    > Pracodawca zobowiązał mnie do wykorzystania przysługującego mi urlopu
    > wypoczynkowego i po jego wykorzystaniu zwolnił mnie z obowiązku ze
    > świadczenia pracy z jednoczesnym zachowaniem prawa do wynagrodzenia oraz w
    > wypowiedzeniu napisał mi że przysługuje mi dodatkowo jednomiesięczna
    > odprawa. Gdy byłem pracownikiem firmy miałem telefon komórkowy służbowy -
> [...]
    A masz dowod ze go zdales? Jakies potwierdzenie odbioru/przyjecia na
    stan itp? z data i podpisem osoby przyjmujacej? jakis swiadek?

    Jesli tak to raczej mozesz ich wyslac na drzewo - bo nie ty go urzywales
    na co masz potwierdzenie/swiadkow. Jesli chca to niech Ci wytaczaja
    sprawe w sadzie (cywilna) - na pewno tego nie zrobia bo nie moga
    udowodnic ze to ty uzywales tego telefonu.

    Jeszcze jedno - czy w umowie o prace, ew w aneksie jakims miales
    przypisany telefon sluzbowy do siebie? na jakiej podstawie go
    otrzymales? czy byly opisane warunki zwrotu telefonu sluzbowego?

    Maverick