  • Data: 2006-06-20 12:32:32
    Temat: Re: Problem z ZUSem
    Od: "Jerzy" <b...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Magda" napisała;
    [.....]
    > Ciekawe, co sie dowiem za dwa tygodnie, że czego jeszcze nie
    > dostarczyłam, cikawe, ile ZUS będzie jeszcze to przewlekal, żesz nie ma
    się
    > komu na to poskarżyć....

    ja bylem dwadzieścia cztery razy z poprawkami dokumentow,
    trwało to około pięć miesięcy,
    potem okazało się, że sprawa którą chciałem załatwić,
    nie miała nic wspólnego z owymi dokumentami
    i powinna być załatwiona w ciągu tygodnia.....

    dokumenty, które poprawiałem od początku były "dobre"
    (a był nawet przypadek, że kazano mi dostawić kropkę...)

    mozna sobie wyobrazić stan moich nerwow...

    Pozdrawiam i życzę duuużo cierpliwości !

    --
    Jerzy