    From: akala <a...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z Ubezpieczalnia - opóźniają likwidację szkody
    Date: Sun, 3 Sep 2006 00:34:22 +0200

    Dnia 2 Sep 2006 06:23:40 -0700, Swider napisał(a):

    > Takie ze bym wiedzial w jakim trybie spodziewac sie odpowiedzi
    > (szczegolenie jesli chodzi o termin)

    > do Twojej wiadomosci KPA obowizuje nie tylko organy panstwa, ale takze
    > i organizacje spoleczne (np Stowarzyszenia), ciekaw bylem czy np. Prawo
    > Ubezpieczeniowe nazuca moze na firmy obowiazek jego przestrzegania

    Szanowny kolego ja bardzo dobrze wiem kiedy ,kogo i gdzie obowiązuje KPA i
    tak się zastanawiam ,czy ty masz problem z firmą ubezpieczeniową czy
    chcesz mnie uczyć KPA a może jesteś po prostu zwykłym trolem. Bo skoro tak
    dobrze wiesz to po co zadajesz głupie pytania. Jak jesteś ciekawy co mówi
    prawo ubezpieczeniowe to sobie przeczytaj.

    akala