  • Data: 2004-11-30 15:44:46
    Temat: Re: Problem prawny szamba, a prawo administracyjne.
    Od: "kuba" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Do prawdopodobnie pobudowano zgodnie z planem zatwierdzonym przez >gminę.
    Niestety moj dom stał prędzej (razem z szambem) niż powstał jakikolwiek plan
    zagospodarowania przestrzennego ("ziemie odzyskane")

    > Może jest nieuzasadnione ekonomicznie

    Dla gminy napewno. Bo nie kożystam z usług firmy gminnej - przedsiębirostwa
    gospodarki komunalnej, tylko raz na kilka miesięcy zamawiam szambowóz -
    teraz posiadając szambo robie to co miesiąc. A koszt budowy oczyszczalni
    jest nieporównywalnie mniejszy od kosztu budowy przyłącza.
    dz. pzdr