  • Data: 2005-10-14 12:39:59
    Temat: Re: Problem - któremu prawnikowi mam wierzyć
    Od: Tom <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stasio Podróżnik napisał(a):
    > Daj wiarę tej interpretacji, która jest Ci bardziej na rękę.
    > Jeśli papuga jest dobra, to swoją wizję wywalczy ;)

    Myslisz ze to zalezy od Papugi?A sad jak bedzie interpetował zapis ze
    platnosc drugiej i trzeciej raty zalezy od wymiernych efektow - slowo
    wymierne efekty to slowo guma - a Prawnik pesymista powiedzial mi ze
    wpakowalem sie w umowe agenturalna i moge stawac na uszach a jak moj
    klient nie bedzie chcial sprzedać swoich wyrobów osobom ktore
    przyprowadze to mimo iz ma obowiazek wynikajacy z niniejszej umowy do
    zapewnienia kazdemu niezbednych materiałów (cennika i katalog) to nie
    musi tego robic.

    Tom