  • Data: 2012-06-12 14:17:35
    Temat: Re: Próba wyłudzenia pożyczki?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jr6e1m$5li$2@inews.gazeta.pl...
> [...]
    googlegroups.com...

    > No ale kto? I dlaczego? Myślę, że trzeba zgłosić na policję, aby to
    > sprawdzili.

    Ktoś brał dla siebie kredyt. Podając numer kontaktowy źle albo niewyraźnie
    wpisał swój numer telefonu komórkowego. Firma wysyła informacje na temat
    procesu aplikacji na podany numer. Gdyby w treści SMS-ów było cokowliek
    sugerującego, ze kredytobiorcą jest inicjator wątku, to byłby sens
    podejmowania jakichkolwiek działań.