    From: "Johnson" <j...@g...pl.nospam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Priorytety
    Date: Sun, 13 Jun 2004 10:21:52 +0200
    Sender: j...@p...onet.pl@80.48.60.10

    Użytkownik "scx" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cag3bn$flg$1@flis.man.torun.pl...
    > Witam
    >
    > Dostałem w kwietniu wyrok, z sądu grodzkiego, nakładający na mnie
    > świadczenie pieniężne, i przy okazji zwalniający mnie z kosztów sądowych.
    >
    > NIedawno przyszło pismo z wydziału cywilnego, dość groźnie brzmiące (te
    > wszytkie egzekucje...) o nadaniu klauzuli wykonalności tytułowi
    > egzekucyjnemu będącego postanowienia o zabezpieczeniu majątkowym.
    > Oprócz tego jest akapit: Nakazuje ściągnąć od dłużnika ... na rzecz Skarbu
    > Państwa - Sądu Rejonowego kwotę 15.00 zł tytułem zwrotu kosztów sądowych,
    > od uiszczenia których wierzyciel był zwolniony

> [...]

    Brak logiki to chyba w Twoim poście. Świadczenie pieniężne to sprawa prawa
    karnego, skoro dostałeś coś z wydziału cywilnego znaczy po prostu, że masz
    dwie sprawy w sądzie. Zostałeś zwolniony od kosztów sądowych w postępowaniu
    karnym, a nie w postępowaniu egzekucyjnym (dotyczącym zabezpieczenia).Nic w
    tym dziwnego.

    --
    JOHNSON :)