eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPriorytetRe: Priorytet
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: Piotr <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Priorytet
    Date: Thu, 31 Jan 2008 01:33:14 +0100
    Organization: ATMAN
    Lines: 22
    Message-ID: <fnr4ag$e7b$1@node1.news.atman.pl>
    References: <fnl2vd$7mu$1@news.dialog.net.pl>
    <479e510c$0$14675$f69f905@mamut2.aster.pl> <fnlkav$2i1$1@news.onet.pl>
    <fnmhlq$8hs$1@achot.icm.edu.pl> <fnnsdq$4hf$1@news.onet.pl>
    <fno4hd$v2a$1@achot.icm.edu.pl>
    <s...@b...pl>
    <fnpcrm$fjr$3@news.onet.pl> <fnpcuk$fjr$4@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: fw27.vast.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1201738896 14571 85.232.228.27 (31 Jan 2008 00:21:36
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 31 Jan 2008 00:21:36 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0 (Windows/20041206)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <fnpcuk$fjr$4@news.onet.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 080130-1, 2008-01-30), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:514407
    [ ukryj nagłówki ]

    Liwiusz napisał(a):
    >> Teoretycznie priorytet powinien dojść w 4 dni, a ekonomiczny - w 6
    >> dni. W przypadku przekroczenia tych terminów nadawca może napisać
    >> skargę, ale nie łączy się ona z jakimś finansowym odszkodowaniem.
    >
    >
    >
    > Chociaż myślę, że jest szansa wygrania sprawy z żądaniem zwrotu
    > różnicy pomiędzy kosztem wysłania listu poleconego i priorytetowego,
    > jeśli ten pierwszy dojdzie później niż po 4 dniach.
    >

    Witaj! :-)

    Pewna przesyłka (paczka - przesyłka rejestrowana) z Białegostoku do
    Gdańska wysłana priorytetem 11 grudnia, wróciła wczoraj zwrotem.
    Sytuacji takich jest mnóstwo, Niektórzy, z uwagi na brak chęci i czasu
    rezygnują z pisania skarg, zażaleń i reklamacji. W przypadku Poczty
    Polskiej - ja również. Szkoda zachodu, liczę, że przepakowana przesyłka
    dotrze do adresata. Liczę, że chociaż otrzyma awizo! :-)

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1