  • Data: 2003-04-11 17:24:10
    Temat: Re: Prezydent RP a obowiazek powiadomienia o przestepstwie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jureq" <j...@X...ze.spamemX.op.pl> napisał w wiadomości
    news:b6u5j3$35v$1@news.atman.pl...

    | Tu się nie zgodzę. Michnik w przeciwieństwie do prezydenta nie jest
    | urzędnikiem.

    Święte słowa. Nie zmienia to jednak faktu, że Michnik miał obowiazek
    obywatelski. Ja nie pisałem, że chodzi o obowiązyk obwarowany sankcją karną.

    | --
    | Lekcja Historii:
    | Gdy ktoś głośno krzyczy, że nie chce umierać za Gdańsk,
    | nie oczekuj, że będzie gotów umierać za Paryż.

    Druga lekcja Historii:
    Ale, czy jak krzyczy, że będzie umierał, to czy faktycznie umrze? Ten Twój
    gość jest po prostu szczery. To też należy docenić. No i przynajmniej
    człowiek wie, na czym stoi. Ma to swoje niepodważalne zalety.